به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانه نیوز، یعقوب شیویاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج ضمن تاکید بر حضور گسترده در راهپیمایی روز 22 بهمن خاطر نشان کرد: امسال با توجه به گزافه گویی‌های رئیس جمهور جدید آمریکا و تهدیدهای او، امت اسلامی نشان خواهد داد که تا آخر پای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و حضور پرشور گواه این ادعا خواهد بود.

نماینده مجلس دهم در پاسخ به این سوال که پیامدهای حضور مردم در راهپیمایی فردا چه خواهد بود، توضیح داد: هرچه مردم در راهپیمایی فردا پرشور ظاهر شوند باعث افزایش اتحاد و استقامت خواهند شد و این حضور به همگان نشان خواهد داد که مردم تا چه اندازه به مبانی انقلاب پایبند هستند.

وی افزود: از طرف دیگر حضور پرشور مردم همواره توسط بیگانگان رصد شده و این حضور حاوی پیام‌هایی از جمله یکپارچگی کشور در مقابل تهدیدات است.

این نماینده مجلس دهم در پاسخ این سوال که آیا راهپیمایی فردا به تظاهرات علیه ترامپ تبدیل خواهد شد، عنوان کرد: راهپیمایی 22 بهمن علیه رئیس جمهور فعلی یا گذشته آمریکا نیست بلکه راهپیمایی و انزجار از سیاست‌های استکباری، سلطه جویانه و مداخله گرانه آمریکا و این نوع کشورهاست اما باتوجه به اینکه رئیس جمهور جدید آمریکا در این مدت سخنان بی‌ربطی گفته است، در صورت صلاحدید دست اندرکاران راهپیمایی خصوصا سازمان تبلیغات، احتمال تظاهرات علیه ترامپ نیز وجود دارد.

عضو کمیسون بهداشت و درمان مجلس در پایان با توصیه به دولت مردان اظهار داشت:حالا که ماهیت آمریکا به وضوح نمایان شده، بهتر است کلیه مسئولین و خدمتگزاران به سخنان و منویات رهبر انقلاب گوش فراداده و به آنها عمل کنند.

وی در پایان یادآور شد: دشمنی آمریکا مختص 2 یا سه سال گذشته نیست بلکه آنها از ابتدا با ذات انقلاب دشمن بوده‌اند و اگر خدای ناکرده لحظه از فرامین رهبری فاصله بگیریم ضربه خواهیم خورد.

 

انتهای پیام/

دسته : اخبار شهرستان میانه

این خبر را به اشتراک بگذارید :