پدرام نائبی| یکی از مهم‌ترین آفت‌هایی که سپهر سیاست ورزی ما را تهدید می‌کند؛ وجود کارگزاران سیاسی است که بدون داشتن قدرت تحلیل و ارائه گفتمان منطقی و صرفاً با بولتن خوانی، دنباله‌روی جریانات مختلف سیاسی هستند.

چه بسیارند صاحب‌منصبانی که خود را اصلاح‌طلب یا اصولگرا می‌دانند؛ لیکن نتوانند به‌اندازه یک پاراگراف در رابطه با آرمان‌های جریان متبوع خود بنویسند و از آن دفاع کنند.

این افراد نه سیاست‌مدارند و نه سیاست می‌دانند؛ چراکه قدرت تحلیل ندارند. این افراد کوتوله‌هایی هستند که با تقلید از بلندنظران عرصه سیاست و تکرار سخنان این‌وآن، خود را سیاسی جلوه می‌دهند.

پیام تبریک جناب مهدی اسماعیلی نماینده میانه که یک کپی کاری ناشیانه و ترکیبی از پیام‌های تبریک استاندار ایلام، نماینده ولی‌فقیه در اردبیل و رئیس سابق مرکز پژوهش‌های مجلس است، علاوه بر اینکه موجب انبساط خاطر گشت، مرا به فکر واداشت که ما با چنین نمایندگانی به کدامین سو رهسپاریم؟!

نماینده‌ای که با ادعای انقلابی بودنش گوش فلک را کر کرده اگر نتواند یک سطر! در رابطه با “بسیج، فلسفه بسیج و فرهنگ بسیجی” بنویسد و از روی دست این‌وآن چند پاراگراف را کنار هم بچیند و متقلبانه نام خود را زیر آن بیاورد چه طرح مبتکرانه‌ای برای بهبود وضعیت معیشتی مردم و نجات آنان از این شرایط سخت اقتصادی خواهد داشت!

خدایا خود به داد ما برس …

 

نکته: بند اول پیام مهدی اسماعیلی از استاندار ایلام، بند دوم از نماینده ولی فقیه در اردبیل و بند سوم از رئیس سابق مرکز پژوهش های مجلس کپی شده است.

 

تصویر متن پیام مهدی اسماعیلی (برای مشاهده سایز اصلی تصویر روی آن کلیک کنید)

تصویر متن پیام استاندار ایلام (برای مشاهده سایز اصلی تصویر روی آن کلیک کنید)

تصویر متن پیام نماینده ولی فقیه در اردبیل (برای مشاهده سایز اصلی تصویر روی آن کلیک کنید)

تصویر متن پیام رئیس سابق مرکز پژوهش های مجلس (برای مشاهده سایز اصلی تصویر روی آن کلیک کنید)

انتهای پیام/

دسته : اخبار روز, اخبار شهرستان میانه, مقالات

این خبر را به اشتراک بگذارید :